24 stycznia, 2014

Rysunek-włosy

Hello!

No więc zbliżamy się do końca miesiąca (yeah! jeszcze tydzień do ferii) Korzystając z tego, że jestem chora i miałam dodatkowy dzień wolnego, skończyłam jedną pracę. W końcu uuf... Długo się z tym męczyłam a nie jest to jakoś wymagające. Muszę popracować nad tempem pracy, bo poświęcam bez mała całą godzinę na jedną postać w dodatku nie kompletną. Także to stanowi poważny problem. Nauczycielki oddały mi nareszcie zeszyty i mogę powstawiać skany mojej twórczości szkolenej:P Byłoby ich więcej, ale ostatnio napadnięto na moje książki i wyrwano kilka szkiców w napadzie nieuzasadnionej ekscytacji pomazaną kartką. Ludzie nie kapuje tego. Jak można tak traktować czyjąś własność? Dobra mniejsza o to. Przejdźmy do sedna bo mam dla was sporo zdjęć:)



Kwiatek z sali historycznej

miałam z koleżanką straszną ochotę na ciasto :P

Hipisiara, nie ma co 


Hehe może ktoś poznał bohaterkę Underworld, kiedyś może narysuję portret Kate

Ewidentnie długopis zmienił kolor

W tym przypadku ogłupiałam. Muszę poświęcić osobny post na ćwiczenia z rysowania loków.


ta mi sie nie podoba, zawalone proporcje





Jak widzicie te po lewej są mniej skomplikowane i uproszczone. Moim zdaniem trochę podchodzą pod mangę. Przy drugiej połowie trochę więcej się napracowałam. Tuż po skończeniu rysunku i potraktowaniu go lakierem zostałam niemile zaskoczona. Długopis (czarny) którym trochę poprawiałam kontury rozpuścił się i zmienił kolor na niebieski. Taka lekcja dla minie i może się to komuś przyda. Dodawajcie kontur na samym końcu:) Myślę, że takie prace są bardzo przydatne. Jeśli będę takie częściej robiła, lepiej się podszkolę.
Zapomniałabym, wybierzcie swoją ulubioną. To pomoże mi skupić się na błędach i będę mogła je poprawić. Osobiście wybieram 4 5 i 6. A wy jakie wybieracie? Napiszcie w komentarzach.
 Do następnego!!!

9 komentarzy:

  1. bardzo ładne szkice. :D ślicznie rysujesz włosy, tylko faktycznie w 7 musisz poćwiczyć nad lokami. ;)
    mi się najbardziej podoba 1 i 4. :) Pozdrawiam

    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządna dawka twojej twórczości :D Uwielbiam oglądać szkice. Te pierwsze trzy wykonane długopisem bardzo mi się podobają, a z pozostałych ten z numerem 1. Cieniowanie zawsze świetnie ci wychodzi, gorzej trochę z proporcjami. Ja też mam z tym problem, ale mam nadzieję, że z każdym rysunkiem będzie coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle zrobiłaś, a ja mam wyrzuty sumienia, że od początku roku się lenię :/ Muszę w końcu coś dodać.
    Co do twoich prac, to włosy bardzo ci się udały. Wyszły tak naturalnie, roztrzepane i połyskujące. Rzeczywiście nad lokami trzeba jeszcze trochę popracować. Najbardziej podoba mi się 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu podziwiam Cię za to ile tworzysz w czasie kiedy ja się obijam o.O Co do rysunków, jak dobrze że nie tylko ja lenie się na lekcjach rysując. Moim faworytem zdecydowanie jest nr. 1 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podoba 6 i 8. Włosy świetne na każdym. :) Też mam takie kwiatki w szkole. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem najlepsze to: 1 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że tyle ćwiczysz. Według mnie najlepszy rysunek to 4. Nadal trochę problemów z proporcjami, zarówno twarzy jak i ciała. Spróbuj może delikatniej zaznaczać nosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski kolor świetnie podkreśla oczy, super zestawienie

    OdpowiedzUsuń