08 marca, 2014

Rozstania i Powroty

Hello!!!

Witam wszystkich. Nareszcie mam czas coś niecoś napisać. Można nawet powiedzieć, że za tym tęskniłam. Cotygodniowe pisanie stało się rutyną i miłą przyjemnością. Tym bardziej trudno było mi sie pogodzić z tym że mianowicie nie miałam o czym. Moja nieobecność spowodowała okropne braki w komentowaniu. Postaram się wszystko jak najszybciej nadgonić.

 Stworzyłam ten blog głównie z myślą o rysunkach, ale postanowiłam przeprowadzić mały remanent. Aby zapobiec takiej sytuacji jaka miała miejsce w ostatnim czasie czyli długiej nieobecności, pragnę zawiadomić wszystkich bywalców o zmianie tematyki. Może źle to określiłam, posty o rysunkach będą zawsze i nigdy nie znikną bo są podstawą na której wciąż będę bazować. Będę pisać o wielu innych rzeczach, nie mam dokładnego planu, jedynie jego zarys. Stworzę kilka sekcji, między innymi o muzyce, filmach, interesujących osobach, książkach oraz ogólnie o życiu, moje przemyślenia itp. W ten sposób uniknę takich nagłych zniknięć i myślę, że będzie o wiele ciekawiej. Co o tym myślicie? Jesteście ZA czy Przeciw takim zmianom?

Dzisiaj jeszcze według starego systemu. Moja ręka jest już prawie sprawna więc mogę spokojnie malować. Kurczę zapomniałam wam wspomnieć. W środę byłam na pierwszych konsultacjach. Miałam ogromnego cykora, ale jakoś to poszło. Profesor oczywiście radził rysowanie i ćwiczenie martwej, wyjaśnił co i jak na egzaminach. Stanowczo muszę poprawić tempo pracy. Mam 1,5h na całą pracę a na konsultacjach udało mi się w mniej więcej tym samym czasie zrobić delikatny szkic i cienie na dwóch garnczkach z 4. Dostałam parę wskazówek. Heh Profesor zauważył u mnie radość tworzenia( co jest jak dla mnie dużym plusem) oczywiście śmiał się że chce zostać astronautą bo zaserwowałam mu dwie galaktyki. Tyle o Konsultacjach. Oglądajcie najnowsze prace.

Orzełek jedzie na konkurs. Mam nadzieję, że coś z tego będzie bo po pierwsze sie napracowałam a po drugie przydałyby się punkty na świadectwie :P







Kolejna Galaktyka na zamówienie, format większy niż ostatnio bo A1









Pozdrowionka dla wszystkich którzy tu wpadają od czasu do czasu. Jesteście Cudowni XD Do zobaczenia wkrótce mam nadzieje :) ( nie no żart, jeden post na tydzień obowiązkowo)

12 komentarzy:

  1. Orzeł jest śliczny! Czy mogę się spytać jakich kredek używasz?
    Podziwiam Cię w rysowaniu! A1? Mnie nawet na A3 ciężko idzie ;)
    Powodzenia w konkursach!
    A co do tej tematyki to jestem na tak. Oczywiście z chęcią poczytam o muzyce itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy zobaczyłam orła nieświadomie otworzyłam usta, z czego teraz zdaję sobie sprawę. Mistrzostwo! Jest jak żywy, kolory to jakiś obłęd i nic nie wyrazi mojego podziwu dla ciebie. Zwykle mam coś do powiedzenia w sprawie niedociągnięć, etc, ale teraz nawet nie mam co wymyślić. :D
    Galaktyka też jak zwykle świetnie wyszła. :)
    Pozdrawiam!
    kakaowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla takich słów warto ślęczeć nad kartką kilka godzin. Słowa dodające niesamowitą ilość motywacji i wiary w to co robię. Dziękuję Wam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezuuu jezuuu, geniuszu ty. A tylko mi powiedz że to nie kwestia talentu, Hhe :D
    Orzełek wygląda jak prawdziwy. świetneee ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Karolinko od razu poznałam kto to po nicku:P Powiem tak. To kwestia wprawy heh :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Orzeł imponujący, zresztą galaktyka to samo. Mój kruk to przy tym bazgroł trzyletniego dziecka, dlaczego to zrobiłaś? ;_; No nie wiem po prostu na czym oko zawiesić, profesor miał rację, widać u ciebie tą radość tworzenia. Wyobrażam sobie, jak zacierasz ręce siadając do biurka i uśmiechasz się rysując. Jak ja do zadań matematycznych :D Tylko tak dalej, efekty powalające.
    P.S. Jestem za twoją propozycją, chętnie poczytam o twoich przemyśleniach :)
    Pozdrawiam
    www.zadrzwiamimary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Jak tęskniłam za Twoimi pracaami, piękny jest ten orzeł.
    Ściskam mocno, prospecte-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po co wg komentować i się powtarzać? Prace jak zwykle cudne i genialne, powoli nudzi mi się to ze nie ma za co Cię krytykować ^^ Pozdrów Profesorka pewnie fajny człowieczek :) Co do propozycji jestem za! I trzymam kciuki za orzełka na konkursie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Orzeł przepięknie wyszedł, naprawdę kocham twoje prace w kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah kurcze,jestem zbyt przewidywalna. :P
    No ale musiałam skomentować to cudo po wyżej :D
    Angieee ma racje. Nie będę się powtarzać. bo aż brak słów. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem pierwsza praca cudna. Kolejne z resztą także. Ja osobiście mam kredki akwarelowe i zupełnie nie umiem nimi rysować. Tobie wychodzi to już bardzo dobrze. Chciałabym się tak nauczyć <3 Życzę dalszych takich sukcesów, bo na prawdę pięknie wyszlo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ptaki! a ten orzeł? w sumie to wyglada bardziej na jastrzębia ale jest genialny! piękny! duzo cierpliwosci masz ;)
    i to tło jest mega! jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń