22 września, 2015

Wspomnienie lata, dla odmiany zdjęcia

Mimo, że nie wyjeżdżałam nigdzie bardzo mile spędziłam wakacyjna przerwę. Naładowałam akumulatory i przede wszystkim podziwiałam przyrodę. Te zdjęcia będą związane tylko i wyłącznie z moim najbliższym otoczeniem. Chciałam wyciągnąć coś wartościowego co otaczało mnie na co dzień. Wystarczyło to tyko uwiecznić. Może nie jestem mistrzem fotografii. nie mam profesjonalnego sprzętu ani doświadczenia, ale chce dalej pogłębiać ten temat i uczyć się.













Ten zachód słońca był chyba najpiękniejszym jaki widziałam dlatego pojawi się też w troszkę innej wersji

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, aż się zrobiła smutno, bo lato już od nas odchodzi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dlatego właśnie ludzie powinni powspominać zanim odejdzie na pół roku :)

      Usuń
  2. Masz wokół siebie piękną widoki i jak najbardziej warto było je uwiecznić! No i same zdjęcia są bardzo ładne, szczególnie podobają mi się te przedstawiające dmuchawce i bez (chyba) na tle słońca.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z dmuchawcami jest cudne. :) Dobra kompozycja, no i uchwycone światło.

    OdpowiedzUsuń