13 grudnia, 2014

December

Hello!

Wow troszkę mnie tu nie było. No życie plastyka czyli stały brak czasu. W święta będę miała w końcu trochę wytchnienia i chwilkę na bloga. Przed nowym rokiem uzupełnię braki itp. Dziękuję bardzo za komentarze i wskazówki które wciąż są dla mnie ogromną motywacją :)

Nie wiem jak wam ale grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy na rysunek, dlaczego nie mam pojęcia. Być może chodzi o atmosferę świąteczną lub większe niż dotychczas napięcie które każe mi się wziąć w garść i nie zawalać testów... Ogólna mobilizacja mi służy i mam kilka prac dla Was. Niestety zapomniałam uwiecznić rozetę (ornament) na podstawy projektowania. Postaram sie to załatwić bo trochę sie narobiłam przy niej...

A teraz prace z ostatniego miesiąca
 Oczywiście szlifujemy martwą i różne faktury.

Akryle 50x70



drewno  ołówek 50x70

Draperia  Ołówek  50x70 




szkło ołówek 50x70




50x70  węgiel
Do zobaczenia w święta. Życzę Wam dużo weny na ostatnie dni w roku:)

5 komentarzy:

  1. Strasznie dobre prace! Na prawdę, ja bym w życiu takiej martwej natury nie zrobiła. Świetnie!:)

    Pozdrawiam:)
    Zuzia, kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww wszystko jest takie REALISTYCZNE ! Jeeejuuu od wakacji zrobilas takie postepy ze az jestem w szoku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szkło:) Widać, że bardzo szybko idziesz do przodu, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity efekt, zwłaszcza szkło, bardzo wiernie je odwzorowałaś. Kolorowy obraz też robi wrażenie. Co tu wiele mówić, dążysz do perfekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona tym jak różnicujesz fakturę! Szczególnie przykuwa uwagę szkło, faktycznie wygląda jak szkło, jestem pełna podziwu :D

    OdpowiedzUsuń