07 lipca, 2013

Prace ręczne (ale to śmiesznie brzmi)

Cześć wam!
    Nie miałam czasu żeby zrobić coś nowego więc odkurzymy parę prac. Czas na Decoupage !
Z góry przepraszam za zdjęcie, po prostu nie udało mi się zdobyć innego. Nie miałam wystarczającej ilości czasu a poza tym jest to fotka już kadrowana. A to w dodatku jest tylko malutki wycinek. 
   Mniejsza o to to mój pierwszy decoupage. Kupiłam kilkanaście przedmiotów przeznaczonych do tego rodzaju zdobnictwa więc co jakiś czas będę pokazywać takie prace. Dodam, że mam też spory komplet kolczyków które można ozdobić także w inny sposób. Czeka na wasze propozycje, wkrótce pokażę model kolczyków i oczekuję ciekawego pomysłu na projekt takiej biżuterii (według mnie oryginalnej).



O oto moje niedoszłe pudełeczko które nie chce się zamknąć. Podkreślam, że miałam dobre chęci.
Nie byłam pewna co do kolorowej pomiętej bibuły i teraz jestem pewna, że dodaje dużo uroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz